“Nissan” Elektromobilis: Kaina Ir Atsiliepimai

“Nissan Leaf” – tai mažas hečbekas, o tai reiškia, kad su juo lengva įveikti perpildytą miesto eismą ir rasti automobilių stovėjimo aikštelę gatvėje. Jo salonas yra erdvus kaip mažam automobiliui, patogus ir puikiai įrengtas su techninėmis funkcijomis. Deja, tą patį galima pasakyti apie kelis konkurentus, kurių daugelis siūlo daugiau kasdieninio naudojimo, didesnį atstumą ir prieigą prie daugiau įkrovimo stotelių. 2023 m. „Nissan“ elektromobilis bus patobulintas, įskaitant atnaujintas groteles, priekinį buferį ir išorinio apšvietimo elementus. Šaunių kelių stipinų ratų rinkinys ir šviečiantis „Nissan“ ženklelis užbaigia „Leaf“ išorės pokyčius. Asortimentas buvo sutrumpintas iki bazinio “S” modelio ir ilgesnio nuotolio “SV Plus”.

“Nissan Leaf” apžvalga:

2023 m. „Nissan Leaf EV“ parodo skirtumą tarp patrauklumo popieriuje ir konkurencingumo realiame pasaulyje. Atkreipkite dėmesį į pradinę kainą, mažesnę nei 30 000 USD (31 000 Eur) už bet kokį elektromobilį. Tačiau, palyginti su konkurentais, „Leaf“ važiavimo diapazonas nėra toks geras, o dėl pasenusios įkrovimo technologijos jis tampa mažiau patogus naudoti. „Leaf“ ilgiausio nuotolio akumuliatoriaus paketas leidžia nuvažiuoti vos daugiau nei 320 km. Tuo tarpu “Chevy Bolt EV” ir žymiai brangesni “Kia EV6” ir “Tesla Model 3” visi tai įveikė nemažu skirtumu. Be to, ne visos viešosios įkrovimo stotelės yra suderinamos su “Nissan CHAdeMO” įkrovimo jungtimi. Bet jei esate tas, kuris planuoja važiuoti tik po miestą ir gali nustatyti įkrovimą namuose, „Leaf“ gali sklandžiai tarnauti.

Kainos ir kurį pirkti?

Geriausias pasiūlymas čia yra “SV Plus”, nes jis turi priimtiną kainą, ilgiausią važiavimo atstumą, galingesnį elektros variklį ir siūlo tinkamą standartinės įrangos paketą. Jame yra 8,0 colių informacinė ir pramogų sistema su “Apple CarPlay” ir “Android Auto” galimybėmis, automatinė klimato kontrolė, beraktis įėjimas su paleidimo mygtuku ir automatiniai priekiniai žibintai.

EV variklis, galia ir našumas:

“Nissan Leaf” yra priekiniais ratais varomi automobiliai. Standartinis „Leaf S“ komplektuojamas su 147 arklio galių elektros varikliu ir 40,0 kWh akumuliatoriumi – abu pagal šiandienos standartus yra menki. „Leaf SV Plus“ turi galingesnį, 214 AG elektros variklį ir didesnę 62,0 kWh bateriją. Bandymų trasoje „S“ modelis nuo nulio iki 100 km per valandą įsibegėjo per 7,4 sekundės, tačiau dėl momentinio elektros variklio galios tiekimo jis atrodo aštresnis, nei rodo šis skaičius. Dėl šio rezultato jis yra lėtesnis nei „Bolt EV“ ir „Model 3“. Atnaujinus į galingesnį „Plus“ modelį, be jokios abejonės, įsibėgėjimas bus greitesnis. „Leaf“ „e-Pedal“ funkcija leidžia vairuotojui perjungti pirmyn ir atgal regeneracinio stabdymo režimus, kurių vienas leidžia automobiliui riedėti, kai vairuotojas pakelia droselį, o kitas – sulėtina automobilį, kai nukeliate koją nuo greičio ir naudojate energiją, reikalingą akumuliatoriui įkrauti.

Atstumas, krovimas ir akumuliatoriaus veikimo laikas:

„Leaf“ galima prijungti prie įprasto 120 voltų arba 240 voltų lizdo, tačiau įkrovimo laikas labai skiriasi. Naudojant 240 voltų jungtį, „Nissan“ teigia, kad tiek standartinį „Leaf“ akumuliatorių, tiek didesnį „Leaf Plus“ akumuliatorių galima papildyti per septynias valandas. Nuolatinės srovės greito įkrovimo jungtis yra standartinė visuose komplektuose. „Leaf S“ komplektuojamas su 40,0 kWh talpos baterija, kuri užtikrina santykinai ribotą – 240 km – atstumą. To gali pakakti kai kuriems vairuotojams, važiuojantiems trumpomis kelionėmis į darbą ir atgal, tačiau tai yra mažiau nei pusė to, kurį suteikia „Model 3“ ilgo nuotolio modelis. Dėl didesnio akumuliatoriaus paketo “SV Plus” nuvažiuoja 350 km atstumą.

Interjeras, komfortas ir krovinys:

Nors „Leaf“ salone daug juodo plastiko, puikiai surinktos ir vienodos tekstūros padeda neatrodyti pigiai. Matuoklio grupėje yra didelis analoginis spidometras šalia 7,0 colių skaitmeninio rodmens, kurį galima perkonfigūruoti, kad būtų rodomi įvairūs ekranai. „Leaf“ sėdynės yra patogios, o erdvi galinė sėdynė suteikia daug vietos ir suaugusiems. Nepaisant to, kad „Leaf“ galinė sėdynė nesudaro plokščių krovinio grindų, kai yra sulankstyta, tačiau krovinių talpa yra viena geriausių savo klasėje. Už galinės sėdynės telpa septyni rankinio bagažo lagaminai, o nulenkus galinę sėdynę – 19. Palyginimui, „Bolt EV“ krovinių skyriuje telpa penki lagaminai, o nulenktomis galinėmis sėdynėmis – iki 16. Taigi, „Leaf“ vis dar yra elektromobilių lyderis.

Informacinės pramogos ir ryšiai:

Visi “Leaf” modeliai turi tą patį 8,0 colių informacinį ir pramogų ekraną su “Apple CarPlay” ir “Android Auto” integracija, o navigacija yra neprivaloma. Naujausia „Nissan Connect“ programinės įrangos sąsaja, nors ir ne itin maloni akiai, yra intuityvi ir greitai reaguoja į įvestis. Audio failai gali būti nusivylę “Leaf” standartine šešių garsiakalbių garso sistema, o septynių garsiakalbių „Bose“ sistema yra pasirenkama, tačiau ji gali nesužavėti ir bandomojo važiavimo metu.